| جميع الحقوق محفوظة © |

Rolls-Royce Ghost (2021)

رولز رويس جوست
في عام 2009 ، أعلنت Rolls-Royce عن إضافة جديدة إلى محفظتها قدمت شيئًا مختلفًا تمامًا عن سيارة Phantom الرائدة. لاقى هذا المنتج صدى لدى مجموعة جديدة من الرجال والنساء الذين استجابوا لسعي العلامة الدؤوب لتحقيق الكمال في التصميم والهندسة والحرفية ، لكنهم سعوا إلى تعبير أكثر تواضعًا وبساطة عن Rolls-Royce. حقق تنفيذ أول جودوود جوست ، وتركيزها بالليزر على تلبية متطلبات عملائها ، نجاحًا لا مثيل له ، وعلى مدار دورة حياتها التي امتدت لعشر سنوات ، أصبحت هذه السيارة التحويلية أكثر المنتجات نجاحًا في الشركة 116- تاريخ العام. كان نجاح Ghost الهائل أمرًا حيويًا في تمكين العلامة التجارية من زيادة الإنتاج والاستثمار في قدراتها وترسيخ Rolls-Royce كعلامة تجارية عالمية حقًا كما هي اليوم.

بالإضافة إلى ذلك ، مكّن تواجد Ghost في السوق على مدى عقد من الزمان متخصصي الذكاء الفاخر في العلامة التجارية من جمع معلومات حيوية حول تطوير السلوكيات في كيفية استخدام عملاء Ghost لسيارتهم ، وكيفية تكليفهم بها وكيف ينظرون إلى Rolls-Royce. هؤلاء المؤسسون ورجال الأعمال الناجحون والمتنوعون للغاية ، الذين اختاروا هذا المنتج للاحتفال بصعودهم المستمر ، كانوا مواطنين في العالم - لقد تلقوا تعليمهم في الخارج ، وسافروا على نطاق واسع وخبروا Rolls-Royce في العديد من الثقافات.

نظرًا لشخصية Ghost النشطة والحيوية ، أدرك هؤلاء العملاء أن علامة Rolls-Royce يمكن أن تقدم أكثر من مجرد تجربة يقودها سائق. في الواقع ، في الولايات المتحدة الأمريكية ومناطق من أوروبا ، كان العملاء يقودون سياراتهم الشبح بأنفسهم منذ المراحل الأولى من تقديمها. وفي الوقت نفسه ، في آسيا ، كان العملاء يشاركون بشكل كبير في التكنولوجيا المتصلة على متن الطائرة ، سواء كان ذلك للعمل أو الترفيه.

Rolls-Royce Ghost
In 2009, Rolls-Royce announced a new addition to its portfolio that offered something entirely different to its flagship Phantom. This product resonated with a new group of men and women who responded to the marque's relentless pursuit of perfection in design, engineering and craftsmanship, but sought a more modest and minimalist expression of Rolls-Royce. The execution of the first Goodwood Ghost, and its laser focus on meeting the demands of its clients, was an unmitigated success, and over the course of its ten-year lifecycle, this transformative motor car became the most successful product in the company's 116-year history. Ghost's formidable success was vital in enabling the brand to scale up production, invest in its capabilities and establish Rolls-Royce as the truly global brand it is today.

Additionally, Ghost's decade-long market presence enabled the marque's Luxury Intelligence Specialists to gather vital information about developing behaviours in how Ghost clients use their motor car, how they commission it and how they perceive Rolls-Royce. These highly successful and diverse entrepreneurs and founders, who selected this product to celebrate their ongoing ascension, were citizens of the world - they had been educated abroad, they travelled extensively and experienced Rolls-Royce in many cultures.

Due to Ghost's energetic, dynamic personality, these clients came to realise that the Rolls-Royce brand could offer more than a chauffeur-driven experience. Indeed, in the United States of America and areas of Europe, clients were self-driving their Ghost from the very early stages of its introduction. Meanwhile, in Asia, clients were engaging heavily in the connected technology on board, be it for business or pleasure.