| جميع الحقوق محفوظة © |

Mitsubishi Eclipse Cross (2022)

ميتسوبيشي إكليبس كروس
كشفت شركة MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) عن سيارة 2022 Eclipse Cross التي أعيد تصميمها ، مما يوفر مظهرًا أنيقًا ورياضيًا لسيارات الدفع الرباعي ويحسن الثقة في القيادة والراحة.

سيتم إطلاق Mitsubishi Eclipse Cross الجديدة لأول مرة في أستراليا ونيوزيلندا في نوفمبر 2020 ، وفي الولايات المتحدة في الربع الأول من عام 2021. في حين أنه سيكون هناك متغير هجين من السيارة متوفر في أسواق محددة ، لا توجد خطط في هذا الوقت لإضافة طراز PHEV للولايات المتحدة

منذ اليوم الذي بدأنا فيه إعادة التفكير في Eclipse Cross الجديد ، أردنا معالجة موقف من أداء الطريق المعزز والصداقة البيئية ، كل ذلك بأسلوب متميز سينقل هذه السيارة الرياضية متعددة الاستخدامات إلى المستوى التالي ، كما قال مينورو أوهارا ، رئيس المنتج متخصص في MMC ، وهو المسؤول عن قيادة وتسهيل إنشاء Eclipse Cross الجديد. إلى جانب التصميم الخارجي المعاصر والمقصورة الداخلية المريحة والذكية ، يضمن نظام التحكم الفائق في جميع العجلات (S-AWC) من MITSUBISHI MOTORS أن يكون السائقون دائمًا في وضع التحكم في مغامرتهم التالية.

تصميم متجدد من الداخل إلى الخارج

يتميز Mitsubishi Eclipse Cross المعاد تصميمه بتحسينات كبيرة في التصميم ، مما ينتج عنه مظهر رياضي أنيق لسيارات الدفع الرباعي. لم يحدث من قبل أن كانت سيارة ميتسوبيشي بهذا التصميم للأمام ، حيث أن Eclipse Cross يجلب التطور إلى المستوى التالي. والنتيجة سيارة تبدو أنيقة ومستقرة وراقية وفريدة من نوعها.

تتبنى الواجهة الأمامية نسخة مطورة من مفهوم تصميم الدرع الديناميكي المميز لشركة ميتسوبيشي ، مما يعبر عن القوة والأمان. ويكمل واقي المصد الأمامي الجديد وتصميم الإضاءة المحدث التصميم الأمامي بمظهر ديناميكي جريء.

Mitsubishi Eclipse Cross
MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) revealed the restyled 2022 Eclipse Cross, offering a sleek, sporty SUV appearance and improved driving confidence and comfort.

The new Mitsubishi Eclipse Cross will first launch in Australia and New Zealand in November 2020, and in the U.S. in the first quarter of 2021. While there will be a plug-in hybrid variant of the vehicle available in select markets, there are no plans at this time to add the PHEV model for the U.S.

From the day we started to rethink the new Eclipse Cross, we wanted to address an attitude of boosted road performance and eco-friendliness, all with a stand-out style that will take this SUV to the next level, said Minoru Uehara, chief product specialist of MMC, who is responsible for leading and facilitating the creation of the new Eclipse Cross. Besides the contemporary exterior and comfortable and smart interior, MITSUBISHI MOTORS' legendary Super All Wheel Control (S-AWC) system ensures that drivers are always in control for their next adventure.

Refreshed Design Inside Out

The redesigned Mitsubishi Eclipse Cross features significant styling enhancements, producing a sleek sporty SUV appearance. Never before has a Mitsubishi vehicle been so design-forward, as Eclipse Cross brings sophistication to the next level. The result is a vehicle that looks sleek, stable, upscale and unique.

The front end adopts an evolved version of Mitsubishi's signature Dynamic Shield design concept, expressing strength and security. A new front bumper guard and refreshed light layout completes the front design with a bold, dynamic look.