| جميع الحقوق محفوظة © |

GMC Hummer EV (2022)

جي إم سي هامر EV
تضع تجربة GMC HUMMER EV 2022 السائقين في قلب كل لحظة ، مع ميزات أداء ثورية على الطرق الممهدة من خلال قوة EV من الجيل التالي ، ومظهر جذاب ومظهر لا لبس فيه

قال Al Oppenheiser ، كبير مهندسي HUMMER EV: "ستكون سيارة GMC HUMMER EV الجديدة كليًا الأولى من نوعها - شاحنة عملاقة تعمل بالكهرباء بالكامل في الهواء الطلق مع انبعاثات صفرية وحدود صفرية". "سيكون لديها القدرة على الذهاب إلى أي مكان تقريبًا ، على الطرق الوعرة أو الوعرة ، وتجمع بين أداء الصراخ والركوب الصامت تقريبًا."

ستندمج قدرات GMC HUMMER EV غير المسبوقة مع التقنيات الجذابة ، مما يخلق إحساسًا بالقوة والدراما للسائقين والركاب.

واتس اب للحرية

يتوافق أداء GMC HUMMER EV على الطرق الممهدة مع قطع الطرق الوعرة. توفر ثلاثة محركات كهربائية ضمن نظام Ultium Drive أفضل قدرة حصانية تقدر بـ 1000 حصان في فئتها من GM ، وعند مضاعفتها من خلال نسب تروس وحدة القيادة الأمامية والخلفية ، توفر أكثر من 11500 رطل-قدم من عزم الدوران (تقدير GM) للعجلات ، مما يتيح قدرة أداء غير مسبوقة.

سيتم تقديم التعبير النهائي عن هذا الأداء في وضع التحكم في الإطلاق الخاص بهامر EV ، والمعروف باسم Watts to Freedom. تعمل هذه الميزة التي يختارها السائق على توجيه القوة الهائلة لنظام الدفع إلى رشقات تسارع - بما في ذلك GM المقدرة من 0-60 ميل في الساعة في حوالي 3 ثوانٍ.

قال أوبنهايسر: "واتس للحرية تطلق الإمكانات الكاملة لنظام الدفع وتضع كل قوتها المتاحة على الرصيف". "إنها تجربة شاملة لا مثيل لها - صُممت لغرض المتعة المباشرة."

GMC Hummer EV
The 2022 GMC HUMMER EV experience puts drivers in the middle of every moment, with revolutionary on-road performance features enabled by next-gen EV power, head-turning looks and an unmistakable stance.

"The all-new GMC HUMMER EV will be the first of its breed - an open-air, all-electric supertruck with zero emissions and zero limits," said Al Oppenheiser, HUMMER EV chief engineer. "It will have the capability to go almost anywhere, on- or off-road, combining screaming performance with a nearly silent ride."

GMC HUMMER EV's unprecedented capabilities will blend with engaging technologies, creating a sense of intensity and drama for drivers and passengers.

Watts to Freedom

GMC HUMMER EV's on-road performance matches its off-road chops. Three electric motors within the Ultium Drive system offer a GM-estimated best-in-class 1,000 horsepower and, when multiplied through the front and rear drive unit gear ratios, offer more than 11,500 lb-ft of torque (GM estimate) to the wheels, enabling unprecedented performance capability.

The ultimate expression of that performance will be delivered in HUMMER EV's own launch control mode, known as Watts to Freedom. This driver-selectable feature channels the propulsion system's tremendous power into acceleration bursts - including GM-estimated 0-60 mph in approximately 3 seconds.

"Watts to Freedom unlocks the full potential of the propulsion system and puts all of its available power to the pavement," said Oppenheiser. "It's an all-encompassing experience unlike anything else - purpose-built for straight-line fun."