| جميع الحقوق محفوظة © |

Cupra Leon Sportstourer (2021)

كوبرا ليون سبورتستورر
CUPRA Leon الجديدة هي مركبة تم تطويرها لإضفاء هوية جديدة على فئة السيارات المدمجة عالية الأداء ، بناءً على أجيال المركبات التي سبقتها.

مع وجود نمطين للهيكل - 5 أبواب و Sportstourer - توسع CUPRA Leon من جاذبيتها بشكل أكبر ، مما يسمح للعملاء باختيار السيارة التي تناسب أسلوب حياتهم ، دون الحاجة إلى المساومة على الأداء أو الراحة أو التطبيق العملي.

ومع مستويات عالية من المعدات القياسية بما في ذلك LED الكامل مع الإضاءة الخلفية من الساحل إلى الساحل ، ومقاعد الجرافة ، والتعليق الرياضي ، والدخول بدون مفتاح والإضاءة المحيطة على سبيل المثال لا الحصر ، إنها سيارة تقدم قيمة كبيرة في قطاع المنافسة للغاية.

سيعمل هذا التكرار الأخير للأيقونة عالية الأداء على تعزيز علامة CUPRA التجارية ، مما يوفر تجربة قيادة رائعة بفضل مجموعتها المتطورة للغاية من المحركات وتقنيات الهيكل الديناميكي ومزيجها الأنيق من الطابع الرياضي والتطور في تصميمها الخارجي والداخلي. أضف إلى هذا العرض المثير للإعجاب مع تجربة مستخدم رقمية عالية الاتصال وتكامل بعض أنظمة مساعدة السائق الأكثر تقدمًا ، وأصبحت CUPRA Leon الجديدة واحدة من أكثر العروض جاذبية في فئتها.

تشتمل مجموعة المحركات على 245 حصانًا و 300 حصانًا و 310 حصانًا (متوفرة حصريًا لـ Sportstourer مع 4Drive) محركات بنزين TSI سعة 2.0 لتر توفر اتساعًا كافيًا من الأداء الذي يناسب أذواق أي شخص. وفي عالم يهدف باستمرار إلى الحد من تأثيره على البيئة ، تقدم CUPRA Leon الجديدة كليًا الكهرباء إلى قطاع الأداء العالي في شكل محرك هجين بقوة 245 حصان ، مما يعني أن التعبير النهائي عن الأداء ليس ندم عليه.

Cupra Leon Sportstourer
The new CUPRA Leon is a vehicle developed to bring a new identity to the high-performance compact segment, building on the generations of vehicles that came before it.

With two body styles available - 5-door and Sportstourer - the CUPRA Leon expands its appeal even further, allowing customers to choose the vehicle that best fits their lifestyle, without needing to compromise on performance, comfort or practicality.

And with high levels of standard equipment including full LED with rear coast-to-coast lighting, bucket seats, sports suspension, keyless entry and ambient lighting to name just a few, it's a vehicle that offers great value in the highly competitive segment.

This latest iteration of the high-performance icon will further strengthen the CUPRA brand, offering an outstanding driving experience thanks to its highly advanced range of powertrains, its dynamic chassis technologies, and its elegant mix of sportiness and sophistication in its exterior and interior design. Add to this impressive offering with a highly connected, digitalised user experience and the integration of some of the most advanced driver assistance systems available and the new CUPRA Leon becomes one of the most appealing offerings in the segment.

The range of powertrains includes 245PS, 300PS and 310PS (exclusively available for the Sportstourer with 4Drive) 2.0 litre TSI petrol engines that provide enough breadth of performance to suit anyone's taste. And in a world that is constantly aiming to reduce its impact on the environment, the all-new CUPRA Leon also brings electrification to the high-performance segment in the form of a 245PS plug-in hybrid engine, meaning the ultimate expression of performance isn't burdened by remorse.