تليفون سامسونج a24 اللون اسود ولله استعمال 5 او 6 شهور بالكتير اوى مش مغير اي حاجه معاه كرتونه و جراب و مركب اسكرينه بس مكسوره ولله العيب الوحيد هو ان الكاميرا مش شغاله لو عاوز تصلحه مش اكتر من 400ج